diumenge, 9 de maig del 2010

TRIATLÓ SPRINT DE SITGES


Ha començat al temporada de triatlóns per a mí, i a sigut al clàssic sprint de Sitges, on sempre es fan bones marques i aixó motiva...
L´objectiu era millorar la marca de l´any passat que va ser de 1:02:59...anavem 5 del club per lo que puntuavem segur, ja que s´ha d´intentar sortir del pou de 3ª i pujar a 2ª.
La mar estava força moguda, he rebut pals per tot arreu fins arribar al primer espigó, fins i tot un m´ha passat per sobre però el que es diu per sobre, el Bosch alucinava ja que anava al costat meu nedant i al ser gairebé l´únic que porto neopré sense mànigues em tenía localitzat fàcilment i li ha agafat la matrícula.Després arribà la meva "Vendetta", jeje...
Sobre els temps de l´any passat he millorat 30´´ nedant, en bici he empitjorat 1´29´´ i corrents he millorat 1´21´´, en definitiva que he fet un crono de 1:02:37, ha sigut la meva millor marca en distància sprint fins el moment, espero millorarla a Calafell que es la que acabo de desbancar...
L´últim corre ha sigut força emocionant ja que el Jordi Bosch ha sortit junt amb mí de boxes, cosa que m´ha fet apretar els dents, la veritat es que he pensat en atraparlo només sortir de boxes en els primers 200 metres ja que aixó em donaría forces ja que ja no el tindria davant, i psicológicament ajuda molt.Ell també s´ha buidat i ens ha sortit una cursa en que només existiem ell i jo, d´aquí aquet bon temps.
Le marques de la gent del Club:
Jordi Cantó 1:02:37
Jordi Bosch 1:02:55
Josep Martí 1:05:48
Llorenç 1:07:30
Antonio 1:09:55
Em puntuat bé per equips i em recuperat la 2ª plaça de la lliga de 3ª.

Aquet any està comprovat que hi ha molt més nivell respecte els anys anteriors, es un esport que s´ha possat de moda i ho demostren les classificacións, 20 posicións més enrrere que l´any passat i en canvi 22 segons menys.
Com en Carlos Carrillo, un vell amic que desde fà un any està corrent pel Jovent 79 i millorant día a día.En breu està fent IM´s...

La sorpresa me l´he emportat quan entrava a boxes i a darrera la tarja que possava el meu nom i numero de dorsal i mentre penjava la bici miro i tenía un pòssit groc que possava "Muchos ánimos figura!!! Serrano y Gemma"...jeje...Gràcies crak la setmana que bé estaré animante a Calella.


1 comentari:

Jordi Bosch ha dit...

EL pròxim triatló serà divertit!! ;)