dilluns, 18 de juny del 2012

TRIATLO SPRINT DE MANRESA 2012

3ª edició que participo d´aquest triatló ciutat de Manresa, i primer cop com a membre de la Unió Ciclista de les Franqueses.
Com sempre ha sigut un triatló dur degut a l´horari, a les 16:00 de la tarda i amb un  sol brutal, tot i que amb diferencia de l´any 2009 que varem arribar a 35º...
En aquesta edició no sé si per veterania o per casualitat però vaig agafar una posició de sortida inmillorable en la natació el que em va fer que tingués una natació molt neta de cops.Cal dir que aquí a Manresa va ser el triatló on pitjor ho vaig passar nedant, en una edició passada.En aquesta tot el contrari i surto de l´aigüa amb 10:23, fet que em va fer agafar un bon grupet de bici junt amb el Robert Mayoral en un circuit trencacames.
No vem poguer agafar al grupet de davant però al de darrere cada cop li treiem més temps.Relleus no varen haber masses la veritat, però en el meu cas particular i en un circuit així, a mitjes de 40 km/h jo no puc tirar de grup ni 30 segons.....per molt que es queixin els companys!!
Total de bici 34:57.Em va sorpendre el crono comparant-lo amb el Jordi Bosch company d´equip que estant més fort que jo amb bici va fer 2 minuts més...és el que té la ventatge de 45 segons que li vaig poder treure en la natació.
I l´últim corre es va fer pessat com sempre per que tota l´estona durant els 5 km es dona voltes al parc de l´Agulla, vaig poder corre a 4 el km, i em va sortir 20:30.
Total del triatló 1:05:50 i 40 segons més que l´anterior cop en aquest mateix indret l´any 2009.
I fent un comparatiu amb els temps destaca que en natació vaig fer 1 minut menys aquest any, en canvi en ciclisme i corrent he perdut uns 30 segons.Contant que fóssin les mateixes distàncies exactes.