dimarts, 4 de març del 2014

Extrem Mountain Marathon 2013

Segona edició feta d'aquesta marató de muntanya del Puigsacalm, a la Garrotxa.
Tot i ser finisher del Ultra trail de Bcn de 72 km l'any passat, aquesta marató per a mí ha sigut la cursa més dura feta fins ara.Potser per que vaig sortir massa ràpid, però aquesta marató he suplicat que s' acabés ja!!
La veritat es que arribava en un bon moment de forma on venía de fer una bona càrrega d'entrenament per muntanya i per a que no em passes el mateix que l'any passat, que es van crear cues monumentals, doncs vaig sortir a tope.
I em sentia fort la veritat, anava pujant i pujant i veia que tenía forces suficients.La gent cada cop s' anava posicionant al seu lloc i gairebé ni m'adelantava ningú, ni jo adelantava a ningú.Fins vora el kilòmetre 26, que debía anar el 20º de la general, i aquí em va visitar l'home del mazo.
Vaig saber q anava super bé a la clasificació i que havia sortit massa ràpid quan durant l'ascenció al Puigsacalm i ja després de més de dues hores de cursa, em passen els companys del Spiridon Team, el crack del Raúl Sales, el Diego Estevan i el Joan Abellan .Llavors vaig veure que algu no anava bé.
A partir del 30 i fins al final varen ser 13 kilòmetres amb moltíssim mal als cuàdriceps de tant carregar, i sense forces....em vaig quedar mort i la gent no deixava de passar-me.Fet que encara empitxora més i enfonssa psicológicament.
Tot i així vaig acabar en la posició 44º i amb un temps de 6h 25min.
La part bona es que vaig baixar en 2h el temps de l'any passat, que va haver moltíssim fang i cues llarguíssimes.