dilluns, 28 de maig del 2012

I FASTRIATLON

Triatló amb molt bona pinta ja que els organitzadors prometien i l´aigüa ens ha espatllat la festa.
S´ha de dir que en el moment de la cursa no queia ni una gota, però els organitzadors junt amb la policia local van decidir anular el tram de bici i convertir-lo amb un duatló.El qual per a que fós homologat va haber de ser sobre la distància de 2.5-0.750-2.5.
Va haber molta gent que davant aquest canvi forçat van marxar, tot i així varem participar uns 212 aquatletes.
Aquesta distància es molt ràpida, més encara que un triatló sprint desde el meu punt de vista.....a favor té que a l´aigüa es pot nedar còmodament, en contra que esa troba a faltar la bici i que en el cas de que l´aigüa estigués prou freda com per a portar neopré, doncs no hagués estat posible ja que després de corre 2.5 km a rebentar, habiam qui es para a possar un neopré.

Estic prou satisfet dels parcials fets, vaig arribar el 30º del primer segment de corre amb un temps de 10:20 inclosa la transició, i dintre l´aigüa vaig adelantar com unes 10 persones amb un temps de 12:58 i el parcial 22º, ja que vaig poder nedar tranquilament al meu ritme, i l´últim corre va ser també molt ràpid fent el 27º millor parcial amb un temps de 10:39.

Finalment vaig acabar en la posició 21º de la general i molt content ja que estic tornant al meu màxim nivell.