dilluns, 28 de maig del 2012

III CURSA NOCTURA DE L´HOSPITALET

Aprofitant que la dona participaria per primer cop en una cursa, doncs no vaig perdre l´oportunitat de ser-hi jo també per a fer-li costat en el seu debut.
Es una prova diferent ja que es nocturna i una distància super explosiva...5 kms, que reals eren 5.15  (150 metres més són 150, jeje ).
La pluja sembla que estava avisada de que havia de parar a eles 20:00, i així ho va fer, vem poguer correr sense mullar-nos.
Jo vaig fer la cursa pel meu cantó amb un crono de 19:30, es a dir a 3:45 aproximadament...ja es el que volia aconseguir.I la posició 56.
Un cop vaig acabar vaig donar mitja volta i vaig anar a buscar a la Mari que estava pel kilómetre 3 i sense deixar d´adelantar gent, super-motivada varem fer els últims dos kilómetres junts, inclús va fer un sprint final els últims 300 metres que per treures el barret.
Va fer un temps de 33:27 i la posició 1181 de 1615 corredors......ENHORABONA CARINYO!!!!!
Anem poc a poc agafant forma tots....aixó es bó!!

Propera estació: FASTTRIATHLON.