dilluns, 11 de maig del 2009

TRIATLÓ SPRINT DE SITGES

Ahir diumenge vaig participar a la 3ª edició del triatló de Sitges, 750-20-5, en general va ser una cursa bastant maca, tant per la organització com pels recorreguts.
Després d´una setmana bastant forta d´entrenos de cara al Half Challenge del dia 24 de Maig, es pot dir que em vaig trobar fenomenal.Tenía ganes de medirme en el primer segment, ja que desde els triatlóns de l´any passat he millorat bastant nedant, i la veritat es que vaig sortir bastant content amb el parcial 37.
La bici que no era precisament el meu fort, pel que veig ahir sí que ho va ser (en aquesta cursa), el que millor s´em va donar, amb el parcial 24.I el corre amb el 59, es la pitjor part encara que no em trobava excesivamen malament com per fer tal parcial.
Al final un 32º lloc de la general i 6º del meu grup d´edat, fins ara la millor marca aconseguida.

1 comentari:

Jordi Bosch ha dit...

Molt bon resultat tiuuu! M'en alegro que estiguis tan en forma i espero gaudir al Half Challenge! ;)

Salut, sexe i diners!!! :D