dilluns, 29 de juny del 2009

TRIATLÓ SPRINT CALAFELL

Puc dir que aquesta ha sigut la meva millor carrera de distància sprint que he fet mai.
Era la primera edició d´aquesta cursa i pintava prou bé, a les 10.45 era la sortida, una mica tard però donde manda patrón no manda marinero, i igual que ha Manresa que va ser a les cuatre de la tarda i amb 37º de temperatura doncs allà estavem preparats per sortir.
La sortida va estar força neta i ens va permetre nedar cómodament ja que sortiem desde 25 metres de l´aigüa i encara que sembli que no però aquet troç corrents ens fà distanciar una mica.
Surto de l´aigüa fent el parcial 16º (el millor aconseguit fins ara)...transició com sempre i a pedalejar.M´hidrato bastant només pujar a la bici, miro davant (uff estàn molt lluny), miro darrere (aquet millor), espero que m´agafi i vem fer tota la bici fent relleus l´Alberto del CN.Sabadell i jo.Parcial 31 (també diria el millor aconseguit fins ara).
L´últim corre em vaig trobar molt bé, la veritat, i aixó va ser el secret que va marcar la diferéncia, normalment al corre perdo posicións més que guanyo, i aquet cop em vaig mantenir o inclús guanyar alguna.

L´anécdota personal del dia va ser la picada de medusa, estavem avisats de que hi havien, per aixó van permetre el neopré, i jo que vaig sense manigues me la vaig menjar amb el braç i em va tocar la cara...menys mal que eren de les grans que només piquen.