dilluns, 15 de juny del 2009

TRIATLÓ SPRINT MANRESA

TRIATLÓ PER OLVIDAR...!!
16.00 hores al Parc de L´Agulla arribavem als 35º de temperatura, l´únic bó que va tenir aquella calor es que l´estany estava força calent i prohibit el neopré.
Només tirar-me a l´aigüa ja vaig veure que alló no rulava, vaig rebre masses pals a l´aigüa que no em permitien nedar bé, a part em vaig fotre un munt d´excursións per l´estany que no em van beneficiar precissament.
Surto de l´aigüa amb 11:23 i parcial 58, una mica més del que podía haber fet.
Va ser en la bici que vaig petar del tot, vaig tenír mala sort i no vaig poder agafar cap grup, ni varem fer cap, tota l´estona erem 3 o 4 i ara venía 1 ara marxava l´altre, però jo mai vaig poguer fer un pal per agafar el grup de davant, que cada cop era més lluny.
Gent que va sortir amb mí del aigüa però van poder engantxar al grupet de davant al final em van treure 3 minuts en bici, i eren del meu nivell...es la diferéncia d´anar en grup o no.Total de bici 34:07 parcial 83.
Al tram a peu ja va ser acabar per acabar...i vaig fer 19:40 parcial 118.
Vaig acabar fos i amb mal sabor de boca, segueixo pensant que ja que es fà per la tarda hauría de ser a partir de les 6, ja que en 2 hores màxim l´últim està llest.
Crono de 1:5:10 el 72º de la general masculina.Millorant respecte a l´any passat bastant, però lluny del meu estat de forma actual.A Calafell espero treurem l´espina.