dissabte, 2 de gener del 2010

CURSA DELS NASSOS 09´

Acabem l´any igual que l´any passat, amb una clàssica San Silvestre, sansi pels amics...l´any passat va ser la de Canovelles, i aquest any Barcelona.Pel meu gust incomparables evidentment, 9000 persones als calaixos de sortida, començant a fer-se de nit, que corre de nit una cursa no passa cada día, i amb una organització molt bona la veritat.Apart el recorregut per la zona Fórum-Vila Olímpica-Ciutadella-Diagonal, estava força bé i ple de gent animant.

Sent sincer no sabia quin sería el meu resultat, ja que aquest any no estic entrenant tot el que voldria, apart tinc una lesió al peu, una fascitis plantar i el físio em té prohibit corre...somos rebeldes!!
Després de calentar lo just, em fico al segón calaix i a fuego...surto bastant ràpid encara que donava la sensació de que anaba parat ja que la gent no deixaben d´adelantar, em surt el primer km a 3´23´´, i el segon a 3´31´´, després em dono compte de que vaig massa ràpid i em relaxo
una mica ja que només porto 2 km, decideixo baixar el ritme de cada parcial, fins posarme al km 8 a 3´51´´, i els 2 últims kms veient que em quedaben forçes suficients com per apretar les dents em van sortir a 3´47´´ i 3´36´´...total arribo a meta amb 37´17´´, un temps fenomenal tenint en compte que no faig series desde juliol i la falta d´entrenos desde l´estiu.

Encara que el secret està en les bambes, jeje, estrenava les noves Zoot Ultra Race 2.0, i la veritat es que només tinc paraules d´elogi.....INCREÍBLES.

Propera parada, día 17 de Gener els 10 km de Mollet, Cursa de Sant Vicenç.