divendres, 15 de gener del 2010

FASCITIS PLANTAR

Havia d´arribar el día que em lesionés, ja era d´extranyar tant de temps sense incidents...Fascitis Plantar, aixó es el que tinc al peu dret segons el traumatóleg, degut a l´utilització de bambes pronadores tot i ser pronador, eh????, doncs sí, sóc pronador segons l´estudi dels peus que m´he fet a l´institut técnic ortopédic ITO de Granollers, per cert el recomano, però tinc un "apoyo" diferent al normal pel que necesito bamba neutra i millor amb plantilles.
En definitiva que he estat 10 díes sense corre i ara començo haviam com respón, apart segueixo anant a diari al fisio (primera vegada a la vida) i m´està fent sessions de reflexoteràpia; ultrasons, microones, etc etc...
Diumenge provaré realment com vaig, ja que tinc una cursa de 10 km a Mollet.

3 comentaris:

Jordi Bosch ha dit...

13 350 Jordi Canto Cespedes 38:47 38:46 3:53 M2-9 CLUB TRIATLO GRANOLLERS

I amb fascitis plantar... Ets un màquina!!! jejeje!

:P

dudu ha dit...

Jordi
El millor per fer plantilles es el dr. Florenciano Restoy , c/ Cinca,104 barri St Andreu BCN t.933458527
Et fa un estudi biomecanic de la trepitjada amb video i s' està una hora amb tú.
Es ex-atleta de 1500 amb molta experiencia

Salut
Dudu

JordiCantó ha dit...

Quan em vaig enterar de lo del Dr.Florenciano ja era tard, al tenír descompte vaig pensar en venir aquí.Apart com les haurà de retocar queda més aprop.També em va fer un estudi biomecanic de la trepitjada. Gràcies de totes formes Dudu.