dijous, 9 de setembre del 2010

TRAVESSÍA PANTÀ DE SAU

Aquet diumenge em participat a la Travessía del Pantà de Sau, 50º aniversari del CNVic-ETB.
En teoría eren 2500 metres la llarga i 1000 metres la petita, nosaltres hem fet la llarga junt a 139 nedadors més.
Entrava dintre del Campionat de Catalunya de Natació en Aigües obertes, per lo que la afluencia de nedadors i ex-nedadors era notable.
Un del motius de participar-hi era l´entorn, un pantà al vell mig de Les Guilleríes, al Collsacabra....increíbles cingleres que mentre nedavem al treure el cap per respirar les veiem allà davant.Em vaig quedar amb ganes de passar-hi el día per allà, la veritat.Ja tornarém!!!
Respecte la travessía la vaig acabar en 39min 28seg. si hi havien 2500m sería a 1min34seg els 100m, però deien que hi havien uns 2340m segons GPS, per lo tant no em surten els números.....que no estamos tan mal !!!!!! jeje
que 3 díes abans feiem series de 100 a 1´18´´-1´14´´, ;-) per aixó que no em cuadra massa.
Però ens ho varem passar molt bé i possiblement tornarém l´any vinent.
El Jordi Bosch venís de fer el día abans la Marnatón del Cap de Creus que per cert va fer molt bon temps i millor posició i a Sau no va estar al 100%, normal !! Tot i així va fer 41min clavats.

1 comentari:

Lara Rius ha dit...

Cuerpoooooossssss fit fiiiuuuu! jajajaja