diumenge, 30 de setembre del 2012

XIII TAGA EVO 2040

Aquest any sí que per calendari hem pogut fer la Taga 2040 tan el Jordi Bosch com jo i així ho hem fet.
Així doncs a les nou del matí ens trobavem a la línea de sortida d´una cursa de muntanya que en aquesta edició encara l´han feta més exigent.Han incrementat cuatre kilòmetres al circut de 23 d´edicións anterior...així doncs 27 km d´alta muntanya amb 1928 metres de desnivell positiu.
La veritat és que aquets cuatre kilòmetres han fet variar una mica el recorregut de tornada i l´han fet bastant més dur.
Les sensacións han sigut bones, no em puc queixar.A la pujada el Jordi Bosch al igual que a l´anterior edició que hi varem participar, em va treure una mica de ventatge, en aquest cas han sigut 14 minuts, la veritat és que puja com les cabretes i em va ser molt difícil de seguir.Aixó sí, a l´hora de baixar li vaig recuperar 5 minuts.
Sempre a les baixades li trec algu de temps, ell té més cap que jo baixant...p)
En total he fet un crono de 3:40:19 i la posició 157 de 375 corredors.
I el Jordi 3:31:31 i la posició 118.

Ara ja pensem en la Marathon Extreme Mountain del Puigsacalm i en els entrenos per l´ultra distància de l´any vinent!!