dilluns, 7 d’octubre del 2013

SAILFISH BERGA 2013

Gran cap de setmana a Berga amb la dona i nena i acompanyat de la familia Serrano.
Per fer-ho més PRO varem passar el cap de setmana complet a Berga pel tema de la concentració i demés jajaja...varem fer una mica de turisme blablabla blablabla i vem estar passant la nit al hotel Cal nen, totalment recomanable.Sens dubte tornaré a aquell petit hotel que ens varem tractar fenomenal, com si estiguessim en família.Va ser un encert total.
Inclús la Marga (propietaria del hotelet) ens va fer als corredors que estavem allà un esmorçar especial a les 06:00 am.

Anem al lío, va estar tota la nit plovent a Berga, ens temíem lo pitjor, però al llevar-nos l´únic que hi havia era una boira terrible que possava en dubte de si ens deixaríen nedar.Finalment poc abans de la sortida el cel es va obrir i es va celebrar amb normalitat.

La natacío em va anar molt bé, vaig fer 26min, i el 30º aprox de la general, contant que hi havien uns quinze PROS, doncs no estamos tan mal!!

Vaig sortir de l´aigüa a menys de trenta segons del gran Cano, ex-entrenador meu del CNB en l´època del top i la badana i actual entrenador del Mataró, cosa que em va motivar molt....evidentment ja no el vaig veure més jeje.

Només fer la transició a la bici venía 2.5 km de pujada contínua, dura la veritat per ser el principi.A partir d´aquí ja veníen les dues voltes al circuit de 42 km aprox, les quals teníen el seu puntet de duressa, ja que la emitat era baixada forta i l´altre meitat desde Puig-Reig fíns a Avià practicament pujada que feia patir de valent.
Vaig acabar la bici amb 2h49min.

Aquesta cursa la vaig fer amb el Carles Serrano i corredor del Picornell.A ell li vaig treure sis minuts a l´aigüa, cinc del quals m´els va recuperar en bici...estàs fort chaval!! i vaig arrivar a la cursa a peu amb un minut de ventatge respecte al Carles.Era just el que havia planificat abans de començar-la i el pronóstic a sortit.

I la mitja marató última com a tot mig ironman, a reventar...a treure ja totes les forces que t´has guardat durant la bici i a morir corrent.
Eren tres voltes de set kilòmetres, la qual cosa s´agraeïx ja que passes set cops davant la teva gent que ho dona tot animan-te!!
La primera de les voltes semblava un mort vivent, no podía amb la meva ànima, el crono no s´aproximava ni de casualitat a el que volía fer per volta...amb dolors de pantxa degut suposso als gels i merdes varies.Sort que a la segona volta i després dels ànims de la Naia jeje vaig començar a trovar-me bé.Aquí el Carles ja m´havia passat, cosa que també entrava en pronóstic, i portava un ritme increíble...
Vaig acabar la segona volta tocat però ja sabent que faría una marca molt millor del que creia que faría.I a la tercera volta vaig pujar el ritme totalment animat i vaig acabar la mitja marató amb un temps de 1h36min.
El Carles Serrano a la mitja marató em va treure deu minuts finiquitan el Saifish en 4h42min.

Finalment 4h51min i algún segon possen fí a aquest segon mig ironman personal.
Amb moltes ganes i motivació per a fer l´Extreme Man de Salou l´any vinent i debutar al octubre per fí en la mítica distància IRONMAN, en el Challenge Barcelona -Maresme 2014.
Challenge que espero compartir amb Carles Serrano i Jordi Bosch...!!!!