dijous, 30 de maig del 2013

TRENCACOLL 2013

La cursa del poble !! Un 10mil i una mitja marató al costat de casa, al poble de Corrò d´Amunt, organitzada pels companys del Club Ciclista de Corrò d´Amunt.
La veritat es que la mitja tot i només tenir 750+, va resultà ser bastant trencacames, tota l´estona corriols amunt corriols avall.
Vaig sortir en la grupeta capdavantera, erem un grupet de deu corredors, entre ells el  Carlos Andújar, el David Morera i el Quim Magan que va ser el guanyador de la mitja, i evidentment va pasar el que havia de pasar...cap al kilòmetre 3 van començar els pals, i es va possar cadascú al seu lloc.Si més no, el sentir-se allà davant, va servir com a motivació pel que quedava de cursa.
La volta agafa bastantes pistes que ja coneixia, ja que és per on sovint entreno, la famosa ruta verda de Les Franqueses i d´altres corriols, i aixó em va servir per saber quan començava i quan acabava cada pujada jeje.
Al no ser una cursa de muntanya pura i dura, hi havia bastants corredors d´asfalt, com el Javi Rubio del CA Canovelles que vaig portar tota l´estona engantxat al darrere.A les pujades es quedava, però als plans ja tornava a agafar el ritme i m´enxampava.Amb ell vaig passar-me més de mitja cursa fins a l´últim habituallament en el que no vaig parar i ell si ho va fer.
Cap al final anavem agafant als últims corredors del 10mil, que els adelantavem com a bales...semblavem bons i tot!! jajaja
Finalment vaig arrivar a meta amb un temps de 1:45:43 i la posicó 13ª de la general, cursa que va guanyar el Quim amb 1:28:44.